Новини

«Буковинський розмай» знову милує очі

DSC 00278 грудня у центрі культури «Вернісаж» відкрилася обласна виставка-конкурс творчих робіт учнів художніх шкіл та образотворчих відділів шкіл мистецтв «Буковинський розмай». Ця виставка-конкурс вважається найбільшою не лише в нашій області, а й в Україні. 10 грудня відбулася презентація виставки. Цей проект проводиться вже у 37-й раз.

У залі свої творчі напрацювання презентують 533 учня з 13 художніх шкіл й образотворчих відділів Берегометської та Іспаської шкіл мистецтв. Загалом експозиція складається з 993-х творів у 9-ти номінаціях: академічний рисунок, графіка, живопис, композиція, рекламний плакат, скульптура, твори декоративно-ужиткового мистецтва, роботи, виконані на пленері. Окремою номінацією на виставці подано роботи, присвячені 780-й річниці перемоги русичів над хрестоносцями Добжинського ордену біля міста Дорогичин під орудою князя Данила Галицького.

Анонс. Буковинський розмай-2018

rozmajАНОНС

«Буковинський розмай» - 2018 

Проект, який має багаторічну історію проводиться – 37-й раз, обласна виставка-конкурс творчих робіт учнів художніх шкіл та образотворчих відділів шкіл мистецтв «Буковинський розмай».

Виставка учнів шкіл естетичного виховання є своєрідним звітом творчих напрацювань початкової професійної художньої освіти в області. Проект – один із найбільших не тільки у Чернівецькій області, а й Україні. В експозиції учні представляють академічний рисунок, графіку, живопис, композицію, рекламний плакат, скульптуру, твори декоративно-ужиткового мистецтва, роботи виконані на пленері. Окремою номінацією на виставці будуть представлені роботи, присвячені   780-й річниці перемоги русичів над хрестоносцями Добжинського ордену біля міста Дорогичин під орудою князя Данила Галицького.

Психологічні аспекти формування та робота з духовим оркестром

IMG-fae2ca15b7747df51a73843aa5be08bc-V5 грудня у музичній школі №2 м. Чернівців відбувся обласний методичний семінар викладачів духових та ударних інструментів мистецьких шкіл на тему: «Психологічні аспекти формування та робота з духовим оркестром».

Питання «Психологічні особливості сучасних дітей» лаконічно, ґрунтовно і фахово висвітлила викладач Чернівецького обласного коледжу мистецтв ім. С. Воробкевича О. Наливайко. Тему «Психологічні особливості роботи диригента з духовим оркестром» розкрив викладач-методист музичної школи №1 м. Чернівців П. Гуменюк. Він зосередив увагу на взаємостосунках у колективі та на вихованні дисципліни.

Підсумки з перспективою продовження: презентовано результати проекту «Відродження буковинського ліжникарства»

46698328 2256778157899761 6373212532135428096 nЗавершився масштабний проект«Відродження буковинського ліжникарства», який реалізував Учбово-методичний центр культури Буковини за підтримки Українського культурного фонду. 30 листопада відбувся підсумковий захід, на якому презентовано результати проекту – наукове дослідження Іванни Олещук та Миколи Шкрібляка «Гуцульський ліжник: дискурс через віки», календар та набір поштівок під назвою «Відродження буковинського ліжникарства», а також документальний фільм «Гуцульський ліжник» та матеріали науково-практичної конференції «Українське ліжникарство: історія, проблеми, перспективи».

Ансамблева гра як засіб реалізації потенційних можливостей учня

DSC 050823, 28 та 30 листопада працівники методичного кабінету початкових спеціалізованих мистецьких навчальних закладів УМЦКБ провели обласний методичний семінар викладачів фортепіанних відділів на тему: «Ансамблева гра як засіб реалізації потенційних можливостей учня».

Семінар відбувався на базах трьох мистецьких шкіл області - Новоселицької музичної школи ім. М. Мозгового, Сторожинецької та музичної школи №1 м. Чернівців. Теми семінару підготували та висвітлювали викладачі Новоселицької, Зарожанської, Сторожинецької, Заставнівської, Хотинської, Кельменецької, Чернівецьких №1,2,3,4 музичних шкіл, Вижницької та Красноїльської шкіл мистецтв. До розкриття основної теми семінару долучився 21 викладач, адже ансамблева гра – це одна з важливих складових музичної творчості, яка формує емоційно-естетичне ставлення до навколишньої дійсності, виховує музичну дисципліну, удосконалює індивідуальне і колективне виконання.