30 серпня у Буковинському центрі культури і мистецтва провели онлайн методичну Раду директорів художніх шкіл та художніх відділень шкіл мистецтв Чернівецької області. Учасники обговорили план роботи мистецьких шкіл на 2022-2023 навчальний рік.
Під час роботи засідання піднімалися питання рекомендації до освітніх навчальних програм початкової мистецької освіти, підготовки до участі та виконання обласних навчально-методичних заходів художніх шкіл та художніх відділень шкіл мистецтв за 2021-2022 навчальний рік, плану роботи навчально-методичного відділу навчальних закладів та підвищення кваліфікації БЦКМ для художніх шкіл та художніх відділень шкіл мистецтв на 2022-2023 навчальний рік.
Детальніше...У зв’язку із реформою мистецької освіти з 1 серпня 2022 року всі мистецькі заклади мають перейти на навчання за новими освітніми програмами. Тому виникла необхідність організувати та провести онлайн обговорення робочих програм з навчальних дисциплін початкової мистецької освіти «Музичне мистецтво» для викладачів музичних шкіл та шкіл мистецтв області.
Упродовж 6-10 червня 2022 року відбулося обговорення робочих навчальних програм з ряду навчальних дисциплін, яке організували працівники навчально-методичного відділу мистецьких закладів та підвищення кваліфікації працівників культури Буковинського центру культури та мистецтва.
Детальніше...10 червня методисти Буковинського центру культури і мистецтва провели чергову онлайн раду директорів художніх шкіл та художніх відділень шкіл мистецтв Чернівецької області.
Під час роботи засідання відбулося обговорення плану роботи мистецьких шкіл та рекомендацій щодо написання освітніх навчальних програм початкової мистецької освіти. Учасники підвели підсумки та проаналізували якість виконання обласних навчально-методичних заходів художніх шкіл та художніх відділень шкіл мистецтв за 2021-2022 н. р.
Окремо відбулося обговорення плану роботи навчально-методичного відділу навчальних закладів та підвищення кваліфікації Буковинського центру культури і мистецтва для художніх шкіл та художніх відділень шкіл мистецтв на 2022-2023 навчальний рік, а також низку додаткових питань по роботі мистецьких шкіл області.
Детальніше...Державний науково-методичний центр змісту культурно-мистецької освіти організував у режимі онлайн засідання Всеукраїнського журі IV етапу XХІ Всеукраїнського конкурсу учнівської творчості під гаслом «Об’єднаймося ж, брати мої!» для підведення підсумків у номінаціях «Образотворче мистецтво» та «Декоративно-прикладне мистецтво». У цьому році організатори Конкурсу, а саме: Міністерство культури та інформаційної політики України (раніше – Міністерство культури України) спільно з Міністерством освіти і науки України провели його в 21 раз.
В обласному етапі участь у конкурсі взяли 76 учнів із 13 мистецьких шкіл Чернівецької області, які презентували 79 творів. Уномінації «Образотворче мистецтво» – 71 твір та – 8 у номінації «Декоративно-прикладне мистецтво».
Переглянувши всі твори, обговоривши мету та умови конкурсу, члени журі визначили 10 переможців, по 5 у двох номінаціях. Визначені роботи були надіслані для участі у ІV етапі Всеукраїнського конкурсу учнівської творчості, який відбувся у Києві.
Вітаємо переможців з Буковини!
Детальніше...Методисти Буковинського центру культури і мистецтва провели ІІІ обласний етап Всеукраїнського конкурсу учнівської творчості, присвяченого Шевченківським дням. У виставковій залі Центру з 25 січня по 15 лютого усі охочі мали змогу помилуватися обласною виставкою робіт учнів художніх шкіл та художніх відділень шкіл мистецтв. Згодом члени журі визначили кращі роботи для участі в ІV заключному етапі, який відбудеться у Києві.
Участь у виставці-конкурсі взяли 76 авторів з 13 мистецьких шкіл Чернівецької області, які презентували 79 творів. Мета конкурсу - активізація виховної та патріотичної роботи серед учнівської молоді, вивчення спадщини Т.Г. Шевченка, виявлення художніх здібностей та обдарувань серед підростаючого покоління. Темами конкурсних робіт стали «Ідея Соборності України», «Творчість Т.Г. Шевченка», «Доля українського народу, суспільства, держави, власної родини, їхня сучасність та майбуття» тощо.
Детальніше...